خانه / دستگاه پلاستیک بادی / خرید دستگاه پلاستیک بادی دبه خیارشور سازی

خرید دستگاه پلاستیک بادی دبه خیارشور سازی

دستگاه پلاستیک بادی اولین ماشین صنعتی است که برای تجهیز کارگاره های دبه سازی از جمله دبه خیارشور باید خرید شود. تجهیزات دیگر قیمت چندانی ندارند.

کارگاه ها و کارخانه های دبه زنی بسته به نیاز مشتریان خود دستگاه های پلاستیک بادی متنوعی می خرند. برای نمونه یک کارگاه دبه زنی اگر برای دبه خیارشور مشتری داشته باشد اقدام به خرید دستگاه بادی و تجهیزات خط تولید برای آن می نماید. معمولا کارگاه های بزرگ چند دستگاه پلاستیک بادی همراه با چندین قالب دارند. و از آن ها بسته به سفارش مشتری بهره برده و کسب ثروت می نمایند.

قیمت دستگاه دبه سازی

قیمت دستگاه های دبه سازی با حجم دبه تولیدی رابطه مستقیم دارد. از این رو دستگاه بادی چهار لیتری که از آن به منظور تولید دبه ماست و یا دبه ترشی و سایر دبه ها و بطری های پلاستیکی تا حجم ۴ لیتر بهره برده می شود، ارزان قیمت تر از دستگاه ۲۰ لیتری که در خط تولید دبه خیارشور کاربرد دارد، توسط مشتران از این شرکت خرید می گردد.

خط تولید دبه خیارشور

راه اندازی خط تولید دبه خیارشور همانگونه که بار ها در مطالب متعدد بیان نموده ایم معمولا نیازمند خرید دستگاه پلاستیک بادی ۲۰ لیتری می باشد. دستگاه ۲۰ لیتری در کاربرد عمومی بزرگترین دستگاه در خانواده ماشین آلات بادی بشمار می آید. خط دبه خیارشور زنی همانند دیگر خطوط تولید دبه علاوه بر دستگاه بادی شامل اقلام صنعتی نظیر آسیاب، مواد کش و … می گردد. تجهیزات خط تولید کامل انواع دبه را می توانید از راد ماشین خرید نمایید.

مطلب پیشنهادی

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی بطری پلی اتیلن

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی جهت تولید بطری پلی اتیلن، به صورت عمده و جزئی …

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام