خانه / دستگاه پلاستیک بادی / دستگاه تزریق پلاستیک بادی خط تولید دبه پلاستیکی

دستگاه تزریق پلاستیک بادی خط تولید دبه پلاستیکی

دستگاه تزریق پلاستیک بادی برای تولید چه نوع دبه و بطری بکار می رود؟ آیا با خط تولید انواع دبه پلاستیکی آشنا هستید؟ به نظر شما دستگاه تزریق پلاستیک بادی یکسانی در خط تولید دبه خیارشور و خط تولید دبه ماست کاربرد دارد؟

از جمله مهم ترین کاربرد هایی که برای دستگاه تزریق پلاستیک بادی متصور هستیم می توانیم به تولید انواع دبه و گالن اشاره کنیم. خط تولید دبه پلاستیکی و خط تولید گالن پلاستیکی بسته به سایز حجمی و وزن گالن با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک بادی متنوعی تجهیز می گردند. در ادامه به معرفی برخی از خطوط تولید دبه و گالن پلاستیکی کاربردی و معرفی دستگاه تزریق پلاستیک بادی مناسب برای آن ها خواهیم پرداخت.

خط تولید دبه های پلاستیکی

دبه و بطری پلی اتیلن از جمله اصلی ترین ظروفی هستند که در صنعت بسته بندی انواع مایعات کاربرد دارند. از جمله موارد کابرد دبه می توان به صنایع لبنی، شیمیایی، شوینده، آب اکسیژنه و … اشاره نمود. دستگاه تزریق پلاستیک بادی که در خط تولید انواع دبه پلاستیکی نقش اصلی را ایفا می کند، کاربرد های دیگری نظیر تولید انواع اسباب بازی و عروسک، سرسره و لوازم بازی پلاستیکی پارک ها، گوی های ساختمانی، تولید برخی از محصولات پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات پلاستیکی انواع تخت بیمارستانی و بسیاری کاربرد دیگر دارد. بعنوان مثال خط تولید قطره چکان و یا خط تولید شیشه شیر نوزاد با دستگاه بادی ۱ لیتری تجهیز می گردد.

خط تولید دبه ماست

دستگاه بادی ۴ لیتری و هم چنین دستگاه پلاستیک بادی ۶ لیتری عامل اصلی در خط تولید دبه ماست می باشد. در برخی از مواقع مشتریان ما تمایل دارند به منظور افزایش سرعت تولید از قالب های دو کویته استفاده نمایند. دستگاه های راد ماشین با ظرفیت مواد دهی بالا طراحی می گردند. از این رو تولید دبه ماست بصورت دو کویته به راحتی با این دستگاه ها صورت می پذیرد.

دستگاه بادی چهار لیتری به منظور تولید انواع دبه با حجم کمتر از یک لیتر الی ۴ لیتر بکار می رود. از این رو این ماشین را می توان در خط تولید دبه سرکه و یا دبه ترشی نیز بکار برد.

خط تولید دبه خیارشور

دستگاه بادی ۲۰ لیتری به منظور تولید انواع دبه خیارشور بکار می رود. بزرگترین سایز دبه خیارشور دبه ۱۷ لیتری می باشد. همانگونه که بار ها بیان کرده ایم دستگاه های بادی راد ماشین با ظرفیت واحد تزریق بالاتر از حد استاندارد سایر شرکت ها طراحی و ساخت می گردند. از این رو خط تولید دبه خیارشور را می توان با دستگاه بادی ۱۰ لیتری و یا ۱۵ لیتری راد ماشین نیز تجهیز نمود. اما در حالت کلی خرید دستگاه بادی ۲۰ لیتری را برای راه اندازی خط تولید دبه خیارشور توصیه می کنیم.

خط تولید گالن های پلاستیکی

گالن پلاستیکی می تواند برای مصارف صنعتی، سوخت رسانی، ذخیره آب و یا سایر مقاصد تولید گردد. گالن ها معمولا با حجم ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۳۰ لیتری و بالاتر در کارگاه های مختلف تولید می شوند. از این رو معمولا دستگاه تزریق پلاستیک بادی بسته به نیاز مشتری ها و نوع محصول آن ها طراحی و ساخت می شود. از این رو ممکن است دو دستگاه نام یکسانی داشته باشند ولی قیمت فروش آن ها با یکدیگر همخوانی نداشته باشد.

برای مثال چندی پیش بطور همزمان دو شرکت تولید کننده که یکی در زمینه تولید آب اکسیژنه و دیگری در زمینه تولید تجهیزات پلاستیکی تخت بیمارستانی فعالیت می نمودند، با ارتباط برقرار کردند. مشخصات تولیدی دستگاه هایی که به این عزیزان پیشنهاد کردیم تقریبا یکسان و نام آنها نیر مشابه بود. ولی از آنجایی که ابعاد گیره دستگاه تولید تجهیزات تخت بیمارستانی بزرگتر از نمونه دیگر بود. قیمت فروش آن نیز اختلاف قابل توجهی با دستگاه تزریق پلاستیک بادی گالن آب اکسیژنه داشت.

بطور کلی راه اندازی خط تولید گالن پلاستیکی همانند خط تولید انواع دبه نیازمند خرید دستگاه پلاستیک بادی طراحی و ساخت شده بر اساس نیاز مشتری و مشخصات محصول می باشد. امروزه اکثرا این باور رواج دارد که دستگاه اتوماتیک بهتر از دتسگاه نیمه اتوماتیک می باشد. اما برای تولید برخی از محصولات و گالن های پلاستیکی می بایست دستگاه نیمه اتوماتیک خرید نمود. و دستگاه اتوماتیک توان تولید آن را ندارد.

مطلب پیشنهادی

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی بطری پلی اتیلن

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی جهت تولید بطری پلی اتیلن، به صورت عمده و جزئی …

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام