خانه / دستگاه پلاستیک بادی / دستگاه پلاستیک بادی فرمانی تولید دبه بطری پلی اتیلن

دستگاه پلاستیک بادی فرمانی تولید دبه بطری پلی اتیلن

تولید دبه و بطری پلی اتیلن نیازمند دستگاه پلاستیک بادی می باشد. ماشین سازی فرمانی و راد ماشین دستگاه های با کیفیتی می سازند. دستگاه های راد ماشین گارانتی ۱ ساله دارند.

امروزه مایعات رقیق و غلیظ متعددی وجود دارند که در ظروف پلاستیکی نگهداری می شوند. اکثر این ظروف توسط دستگاه های پلاستیک بادی تولید می شوند. بطور کلی تمامی بطری ها (به جز پت ها)، دبه ها و برخی از مخازن که از مواد اولیه پلی اتیلن تشکیل می شوند، با دستگاه های پلاستیک بادی تولید می پذیرند.امروزه مایعات رقیق و غلیظ متعددی وجود دارند که در ظروف پلاستیکی نگهداری می شوند. اکثر این ظروف توسط دستگاه های پلاستیک بادی تولید می شوند. بطور کلی تمامی بطری ها (به جز پت ها)، دبه ها و برخی از مخازن که از مواد اولیه پلی اتیلن تشکیل می شوند، با دستگاه های پلاستیک بادی تولید می پذیرند.

دستگاه پلاستیک بادی فرمانی

ماشین سازی فرمانی یکی از قدیمی ترین شرکت های سازنده دستگاه بادی برای تولید انواع ظروف پلاستیکی نظیر بطری پلی اتیلن و انواع دبه می باشد. تجربه این شرکت منجر به ساخت دستگاه های با کیفیتی شده است که معمولا مورد توجه و پسند خریداران قرار می گیرند.

دستگاه پلاستیک بادی راد ماشین

راد ماشین نیز علی رغم تجربه نه چندان زیادی که دارد با بهره گیری از دانش روز و نیرو های با تجربه انواع دستگاه پلاستیک بادی برای تولید بطری و دبه پلی اتیلن را با کیفیت بالا تولید می نماید.دستگاه های بادی راد ماشین را می توانید با یک سال گارانتی و بیش از ۱۰ سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی و آموزش رایگان خریداری نمایید.

دستگاه تزریق پلاستیک بادی دست دوم

امروزه بسیاری از صنعتگران و کارافرینان بنا به دلایلی تمکن مالی برای خرید دستگاه های پلاستیک بادی نو ندارند. از این رو در پی خرید دستگاه بادی دست دوم هستند. از انجایی که قطعات و قسمت های مختلف دستگاه های بادی کارکرده در طول زمان کیفیت خود را از دست داده اند این خرید ممکن است موجب زیان مالی مشتری گردد.راد ماشین برای رفع مشکل قدرت خرید مشتری و همچنین زیان های احتمالی خریداران دو اقدام مهم انجام می دهد. که در ادامه با ان ها می پردازیم.

  •  خرید دستگاه بصورت اقساطی
  • دستگاه های دست دوم اورهال شده که ۹۰ الی ۹۵ درصد قطعات آن ها با تجهیزات نو تعویض شده و به plc و سایر سیستم های کنترلی نوین همانند دستگاه های نو مجهز گردیده اند. قیمت فروش دستگاه های اورهال شده پایین تر از دستگاه های نو می باشد. دستگاه های بادی اورهال شده راد ماشین بسته به حجم تزریق از ۴۵ الی ۶۰ میلیون تومان به فروش می رسند.

مطلب پیشنهادی

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی بطری پلی اتیلن

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی جهت تولید بطری پلی اتیلن، به صورت عمده و جزئی …

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام