خانه / دستگاه پلاستیک بادی / دستگاه تزریق پلاستیک بادی خط تولید قلک پلاستیکی

دستگاه تزریق پلاستیک بادی خط تولید قلک پلاستیکی

دستگاه تزریق پلاستیک بادی چه کاربرد هایی دارد؟ خط تولید قلک پلاستیکی دارای چه دستگاه هایی می باشد؟ آیا با دستگاه های تزریق پلاستیک بادی و انواع کاربرد آن آشنا هستید؟

دستگاه تزریق پلاستیک بادی کاربرد متنوعی در صنعت پلاستیک دارد. از جمله موارد استفاده دستگاه پلاستیک بادی می توان به خط تولید دبه پلاستیکی، خط تولید بطری پلی اتیلن، خط تولید قلک پلاستیکی و بسیاری دیگر از محصولات دیواره نازک درون تهی که برای نگهداری مایعات بکار می روند اشاره نمود. در ادامه به تشریح خطوط تولید ذکر شده در مقدمه و نوع دستگاه تزریق پلاستیک بادی کاربردی در آن می پردازیم.

خط تولید قلک پلاستیکی

قلک پلاستیکی بسته به سایز و وزنی که دارد با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک بادی دارای واحد تزریق و گیره متنوع تولید می پذیرد. بطور کلی برای تولید قلک مشتریان را به خرید دستگاه بادی ۱۰ لیتری توصیه می کنیم. در ادامه فیلم تولید یک نمونه دستگاه بادی در حال تست که با قالب قلک تجهیز شده است را به نمایش می گذاریم. سرعت تولید دستگاه بادی بستگی به میزان خنک کنندگی آن دارد.


خط تولید دبه ماست

خط تولید دبه ماست با توجه به حجم دبه ماست که دو لیتری است و وزن ضایعات آن نیاز به دستگاه پلاستیک بادی ۴ الی ۶ لیتری دارد. برخی از مشتریان تمایل دارند که از قالب دو کویته برای تولید دبه ماست استفاده کنند. در این شرایط دستگاه تزریق پلاستیک بادی مناسب می بایست حداقل حجم تزریق ۱۰ لیتر را داشته باشد. چند نمونه از تصاویر دستگاه پلاستیک بادی مناسب برای تولید دبه ماست را در ادامه مشاهده نمایید.

خط تولید دبه خیار شور

دستگاه تزریق پلاستیک بادی دبه خیارشور می بایست دبه های ۱۲، ۱۵ و ۱۷ کیلویی را تولید نماید. از این رو دستگاه بادی ۲۰ لیتری برای خط تولید دبه خیارشور مناسب می باشد. دیگر مشخصه دستگاه بادی ۲۰ لیتر که سبب می شود خرید آن برا تولید دبه خیارشور توصیه گردد، ابعاد قالب بزرگ آن می باشد. همچنین دستگاه ۲۰ لیتری مجهز به سیستم انباری است که سرعت کار و کیفیت محصول را افزایش می دهد.

مطلب پیشنهادی

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی بطری پلی اتیلن

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی جهت تولید بطری پلی اتیلن، به صورت عمده و جزئی …

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام