خانه / دستگاه تزریق پلاستیک / دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن سبد میوه در تبریز

دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن سبد میوه در تبریز

دستگاه تزریق پلاستیک و نایلکس طرح دار ۴۰۰ تن در ایران اکثرا برای تولید چه محص.لاتی خرید می شود؟ آیا با کاربرد دستگاه های تزریق پلاستیک آشنا هستید؟ به نظر شما دلیل اینکه دستگاه تزریق پلاستیک با قدرت گیره و ظرفیت واحد تزریق مختلف طراحی و ساخت می شوند چیست؟ سبد میوه یکی از محصولاتی است که می توان با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰، ۳۲۰، ۳۸۰ و یا ۴۰۰ تن آن را تولید نمود. تولید سبد میوه در بسیاری از شهر ها و کشور ها می تواند منجر به سود اوری قابل توجهی گردد. از جمله شهر تبریز در شمال غربی کشور ایران که در آن انواع میوه پرورش و برداشت می گردد.

امروزه میوه بخش قابل ملاحظه ای از خوراک انسان ها را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. بطور کلی هر فصلی از سال دارای میوه های خاصی می باشد که مصرف آن در  کشور های مختلف صورت می پذیرد. اما خواستگاه بسیاری از این میوه ها خاص می باشد. از جمله میوه های استوایی که بیشتر در کشور های آفریقایی، و آسیای میانه نظیر هند و پاکستان تولید می شوند. بسته بندی و فروش میوه بدون سبد میوه امکان پذیر نمی باشد. سبد میوه معمولا بر اساس حجم طبقه بندی می گردد. از جمله سبد میه ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۴ و نیز ۲۰ کیلویی.

دستگاه تولید سبد پلاستیکی

همانگونه که بیان گردید سبد پلاستیکی و نایلکس طرحدار در سایز و حجم مختلف تولید می پذیرد. معمولا برای بسته بندی میوه های مختلف از سبد های خاص استفاده می شود. بعنوان مثال سیب را در سبد ۱۴ کیلویی و گوجه فرنگی را در سبد های ۲۵ و یا ۲۰ کیلو گرمی بسته بندی و به بازار عرضه می نمایند. حال به نظر شما برای تولید سبد های مختلفی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، می بایست از چه نوع دستگاه تزریق پلاستیکی بهره برد؟ آیا می توان و به صرفه است که تمامی این انواع را با خرید یک نوع دستگاه تزریق پلاستیک تولید نمود.

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن

به منظور تولید سبد های ۲، ۴ و یا ۶ کیلو گرمی می توان از دستگاه تزریق پلاستیک نایلکس فروشگاهی ۲۰۰ تن و یا دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن و همچنین ماشین آلات دارای ظرفیت تزریق و قدرت گیره ای در رنج تناژ مورد اشاره این دستگاه ها استفاده نمود. معمولا پرتقال، کیوی، توت فرنگی و بسیاری از میوه های ریز با استفاده از سبد های مورد اشاره در این بخش بسته بندی می گردند. از این رو با خرید یک دستگاه تزریق پلاستیک ۲۰۰ و یا ۲۵۰ تن و چند دست قالب می توان سبد های میوه متنوعی تولید کرد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن

از جمله ماشین آلات تزریق پلاستیک پرکاربرد می توان به این ماشین اشاره نمود. با توجه به اینکه در این مقاله به دسته بندی سبد میوه پلاستیکی و دستگاه های تولیدی آن ها پرداخته ایم می بایست به این نکته اشاره کنم که سبد های ۸، ۱۰ و ۱۲ کیلو گرمی که از آن ها برای بسته بندی میوه هایی نظیر پرتقال، سیب و … استفاده می شود، امکان تولید با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن را دارند. از این رو با توجه به اینکه بسیاری از کاربران با کلمه دستگاه تولید سبد سیب در پی یافتن دستگاه مناسب برای تولید سبد هستند، می توان این دستگاه را بعنوان دستگاه تولید سبد سیب معرفی نمود.

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰تن

با توجه به فاصله بین میله های راهنما و ظرفیت تزریق بیشتری که این دستگاه در مقایسه با ماشین ۳۰۰ تنی دارد، از آن می توان برای تولید سبد میوه ۱۰، ۱۲ و ۱۴ کیلویی استفاده نمود. البته اگر دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن به سیلندر ماردون با قابلیت مواد دهی بالاتر مجهز شود امکان تولید سبد میوه تا حجم ۱۸ کیلو گرم را نیز دارا خواهد بود. از این رو قیمت فروش دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰تن نیز می تواند متفاوت باشد. سبد سیب و پرتقال از جمله مهم ترین انواع سبد میوه ای هستند که این ماشین صنعتی قادر به تولید آن ها می باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن

ظرفیت تزریق و فاصله بین میله های تایبار دستگاه تزریق پلاستیک نایلکس مهربانی ۴۰۰ تن سبب شده است که برای تولید سبد میوه و گوجه فرنگی و سایر محصولات کشاورزی از جمله کاهو تا حجم ۱۸ و ۲۰ کیلو گرمی مناسب باشد. از این رو اکثر کسانی که در پی تولید سبد میوه هستند تمایل به خرید این دستگاه دارند. البته دستگاه تزریق پلاستیک ۳۸۰ تن نیز با توجه به پارامتر های تقریبا مشابه با این ماشین مشتریان قابل ملاحظه ای دارد. اگر شما نیز بدنبال خرید دستگاه تولید سبد گوجه فرنگی هستند، به شرط اینکه سبد مذکور از وزنی کمتر از ۱ کیلو گرم برخوردار باشد، می توانید دستگاه تزریق ۴۰۰ تن خرید کنید.

دستگاه تزریق ۵۰۰ تن

دستگاه تزریق پلاستیک ۵۰۰ تن توان تولید بزرگترین انواع سبد های میوه و سبد های کشاورزی را دارا می باشد. از این رو این ماشین را می توان دستگاه تولید سبد گوجه و یا دستگاه تولید سبد کشاورزی نیز نامید. این دستگاه علاوه بر سبد امکان تولید قطعات پلاستیکی متعددی را دارا می باشد. از این رو خرید آن می تواند به سود آوری قابل توجهی منجر گردد.

شاید در ذهن شما این نکته تداعی شده باشد که پس با خرید یک دستگاه تزریق پلاستیک ۵۰۰ تن می توان تمامی انواع سبد های میوه، گوجه فرنگی و نیز کشاورزی را تولید نمود. این تصور کاملا غلط می باشد. اگر شما قصد تولید تمامی انواع سبد های پلاستیکی را دارید بهتر است چند دستگاه با قدرت گیره و ظرفیت تزریق متفاوت خریداری نمایید. اقتصادی نبودن تولید قطعات کوچک با دستگاه بزرگ و امکان آسیب به قالب سبد های کوچک توسط دستگاه های بزرگ از جمله اصلی ترین دلایل بر این ادعا هستند.

امروزه کشور هایی نظیر اتیوپی، زیمبابوه، چین، هند، میانمار، پاکستان، لهستان، نیجریه، سریلانکا، تایوان، ازبکستان، الجزایر، سنت هلن، نپال، بنگلادش، قطر، نالزی، هنگ کونگ، لبنان، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی، مصر، تونس، کنیا، سنگاپور و بسیاری دیگر از کشور های خاور میانه و آفریقایی بالاترین میزان جستجو و خرید دستگاه تزریق پلاستیک را دارا می باشند. از این رو راد ماشین توجه ویژه ای به این کشور ها خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی سعی می کند این دستگاه ها را با بالاترین کیفیت و بالاترین کارایی تولید کند و آن را با کمترین قیمت به کل بازار های فروش ارس

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام