خانه / خط تولید سلفون / دستگاه خط تولید نایلون سلفون بسته بندی ایرانی

دستگاه خط تولید نایلون سلفون بسته بندی ایرانی

یه نظر شما سلفون چه کاربردی دارد؟ آیا دستگاه تولید نایلون طرح دار بسته بندی همان دستگاه تولید سلفون است؟ دستگاه های تولید سلفون ایرانی برای تولید سلفون با چه عرض هایی بکار می روند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

در کنار دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، لفاف هایی که برای بسته بندی بکار می روند غالبا سلفون می باشند. از این رو به سلفون نایلون فریزر بسته بندی نیز گفته می شود. تفاوت سلفون نسبت به انواع نایلون و نایلکس در مواد تشکیل دهنده آن است. سلفون را از پلی پرو پیلن یا همان پ پ تولید می کنند. اما مواد تشکیل دهنده نایلون و نایلکس پلی اتیلن می باشد.

انواع دستگاه تولید نایلون سلفون

دستگاه تولید نایلون گلخانه سلفون راد ماشین با توان تولید انواع سلفون در عرض های استاندارد ۴۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر طراحی و ساخت می شوند. جدولی که در ادامه قرار می دهیم نشان دهنده مشخصات فنی دستگاه های تولید سلفون شرکت راد ماشین می باشد.

عنوان دستگاه میزان تولید کیلو در ساعت مشخصات موتور گیربکس سیلندر ماردون
دستگاه تولید سلفون عرض ۴۰ ۱۰ الی ۲۰ ۷٫۵ اسب با اینورتر ۳ محور چینی ۱۳۵*۴۵ چینی
دستگاه تولید سلفون عرض ۶۰ ۱۵ الی ۲۵ ۱۰ اسب با اینورتر ۳ محور چینی ۱۵۰*۵۰ چینی
دستگاه تولید سلفون عرض ۸۰ ۲۰ الی ۳۰ ۱۵ اسب با اینورتر ۳ محور چینی ۱۶۵*۵۵ چینی
دستگاه تولید سلفون عرض ۱۰۰ ۳۰ الی ۴۰ ۱۵ اسب با اینورتر ۳ محور چینی ۱۸۰*۶۰ چینی

دستگاه تولید سلفون عرض ۴۰

این دستگاه مجهز به سیلندر ماردون دارای طول ۱۳۵ و قطر ۴۵ سانتی متری و گیربکس سه محور چنی در واحد اکسترودر می باشد که موجب شده اند بتواند در هر ساعت کاری حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۰ کیلو گرم سلفون با عرض ۴۰ سانتی متر تولید نماید. اینورتر ۷٫۵ اسب نصب شده در دستگاه های تولید سلفون راد ماشین مصرف برق دستگاه را به شدت کاهش می دهد.

دستگاه تولید سلفون عرض ۶۰

تفاوت دستگاه تولید سلفون عرض ۶۰ و ۴۰ در سیستم اکسترودر است. اکسترودر این دستگاه نسبت به دستگاه تولید سلفون عرض ۴۰ با گیربکس، سیلندر ماردون و همچنین اینورتر قدرتمندتری طراحی شده است. این امر در افزایش سرعت تولید دستگاه نیز موثر بوده و همانگونه که در جدول بالا قابل مشاهده می باشد، دستگاه مذکور می تواند تا ۲۵ کیلو گرم در ساعت سلفون با عرض ۶۰ تولید کند.

دستگاه تولید سلفون عرض ۸۰

دستگاه تولید نایلون مالچ عرض ۸۰ سانتی متر علاوه بر مشخصاتی که در جدول برای آن ذکر شده است، برای یکنواخت بودن سلفون تولید شده مجهز به سیستم قالب گردان می گردد. گیربکس سه محوری که در ساخت این ماشین آلات بکار می رود باعث افزایش کیفیت آن ها نسبت به ماشین آلات مشابهی که در ایران به فروش می رسند، می گردد.

دستگاه تولید سلفون عرض ۱۰۰

در ساخت این دستگاه نیز همانند دستگاه تولید عرض ۸۰ از سیستم قالب گردان استفاده شده است. تفاوت محسوسی که دستگاه تولید سلفون عرض ۱۰۰ سانتی متر نسبت به دستگاه تولید عرض ۸۰ دارد، قدرتمندتر بودن واحد اکسترودر است.

ویدئو زیر عملکرد یک نمونه دستگاه تولید سلفون ایرانی راد ماشین را نشان می دهد. تماشای آن می تواند در شناخت دستگاه موثر باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام