خانه / دستگاه دستکش / دستگاه دوخت دستکش / دستگاه دوخت خط تولید دستکش نایلونی یکبار مصرف

دستگاه دوخت خط تولید دستکش نایلونی یکبار مصرف

تولید دستکش یکبار مصرف نایلونی توسط چه دستگاه هایی صورت می پذیرد؟ سرعت کار دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف چگونه است؟ آیا با خرید یک دستگاه دوخت دستکش نایلونی یکبار مصرف می توان به سودآوری مناسبی دست یافت؟ فضای مناسب برای نصب دستگاه های خط تولید دستکش یکبار مصرف چگونه است؟

یکی از محصولاتی که امروزه با توسعه بهداشت استفاده از آن در بسیاری از مراکز بهداشتی، درمانی، صنایع غذایی و حتی در منازل رونق یافته است، دستکش یکبار مصرف نایلونی می باشد. همانگونه که در مقاله خط تولید دستکش یکبارمصرف بیان کردیم، این خط تولید می تواند تا ۲۰ میلیون تومان در ماه و حتی بیشتر سودآوری در پی داشته باشد.

از آنجایی که میزان مصرف آن بسیار زیاد بوده و با توجه به تولید ۱۰۰ درصدی مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید آن در داخل کشور، عدد قابل توجهی از قیمت هر بسته دستکش سود کارفرما است. اما خط تولید دستکش یکبار مصرف دارای چه دستگاه هایی می باشد؟

دستگاه تولید نایلون

دستگاه تولید رول نایلون مناسب برای این خط تولید معمولا دستگاه تولید نایلون عرض ۸۰ و یا ۶۰ می باشد. این دستگاه ها که توسط راد ماشین با کیفیت بالا طراحی و ساخت می شوند، ظرفیت تولید حدود ۲۵ الی ۳۵ کیلو گرم در دقیقه داشته و ظرفیت تولید آن ها نسبت به دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف دو طبقه بیشتر است.



دستگاه تولید نایلون رولی راد ماشین با با سیلندر ماردون های با کیفیت ساخت چین و گیربکس سه محور چینی ساخت می گردد. از این رو ضمن اینکه نسبت به دستگاه های مشابه چینی ارزان تر است از کیفیت و ظرفیت تولید مشابه آن ها برخوردار می باشد.

دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف

دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف راد ماشین از نوع دو طبقه بوده و دارای ظرفیت تولید بیش از ۲۰۰ عدد در دقیقه می باشد. موتور و گیربکس این دستگاه نیز خارجی بوده و از سیستم سرو موتور بهره می برد. میز شمارنده دستگاه دوخت دستکش نایلونی راد ماشین بصورت اتوماتیک دستکش های تولید شده را شمرده  در دسته های ۱۰۰ عددی قرار می دهد که این امر موجب تسریع در امر بسته بندی شده است.

دستگاه کمپرسور هوا

همانگونه که در توضیح خط تولید انواع نایلون و نایلکس بیان شده است، برای اینکه حباب نایلون تولید شده با دستگاه تولید نایلون به درستی تولید و باد شود، نیاز به یک دستگاه کمپرسور هوای فشرده ۱۵۰ لیتری است.

در ادامه فیلم چند دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف که در شهر های اصفهان و ایلام نصب و راه اندازی گردیده اند را به نمایش می گذاریم.



 






دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام