خانه / دستگاه نایلون / دستگاه تولید نایلون / دستگاه دوخت نایلون چینی خط تولید نایلکس

دستگاه دوخت نایلون چینی خط تولید نایلکس

دستگاه های دوخت و تولید رول نایلون که در خط تولید نایلون و نایلکس کاربرد دارند، در انواع ایرانی و چینی توسط شرکت های تولید کننده خرید می شوند. به نظر شما دستگاه ایرانی بهتر است یا ماشین آلات چینی؟

خط تولید نایلون و نایلکس شامل دو دستگاه اصلی دوخت و تولید رول نایلون می شود. دستگاه های مذکور علاوه بر اینکه توسط راد ماشین و برخی شرکت های ایرانی ساخت می شوند، توسط شرکت های وارد کننده ای که عمدتا از ماشین ساز های چینی خرید می کنند، در ایران به فروش می رسند.

به نظر شما با وجود اینکه این ماشین آلات در ایران ساخت می شوند، چرا برخی در پی خرید دستگاه چینی هستند؟ بعبارت دیگر بهتر است سوال را اینگونه مطرح کنیم که به نظر شما بهتر است دستگاه های خط تولید نایلون ساخت شرکت های ایرانی خرید شوند یا ماشین آلات مشابه چینی؟

دستگاه تولید نایلون و نایلکس چینی

امروزه فروش دستگاه های تولید رول نایلون و نایلکس در عرض های 80 و 100 سانت در ایران بیش از ماشین آلات دوخت نایلون چینی صورت می پذیرد. دلیل این امر وجود شرکت های وارد کننده متعدد برای دستگاه تولید نایلون و نایلکس چینی می باشد. اما اکثرا دستگاه دوخت نایلون و نایلکس ساخت شرکت های ایرانی از جمله راد ماشین توسط مشتریان خرید می شود.




دستگاه تولید نایلون و نایلکس چینی در مقایسه با دستگاه های مشابه ایرانی از مزیت خاصی برخردار نیستند. در واقع دستگاه های ایرانی از ظرفیت تولید مشابهی در مقایسه با ماشین آلات چینی برخوردار بوده و از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش بیش از 10 سال برخوردار می باشند. از طرفی طول عمر مفید دستگاه های ایرانی تقریبا دو برابر ماشین آلات چینی می باشد. از نظر قیمت نیز دستگاه های تولید نایلون ایرانی با اختلاف قابل ملاحظه ای ارزان تر از ماشین آلات چینی هستند.

دستگاه دوخت نایلون و نایلکس

نایلون و نایلکس در انواع دسته دار رکابی، فریزر، زباله و … مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید یک دستگاه دوخت نایلون و نایلکس ایرانی می توان تمامی انواع نایلون و نایلکس را دوخت و برش زد. البته تولید نایلون های رولی نظیر کیسه فریزر رولی و کیسه زباله رولی نیازمند دستگاه دوخت و پرفراژ نایلون می باشد.




همانگونه که بیان شد کیفیت ساخت دستگاه دوخت نایلون و نایلکس ساخت شرکت های ایرانی از نظر کیفی بهتر از ماشین آلات چینی هستند. همچنین دستگاه های ایرانی بخاطر اینکه از سیستم پانچ سر خود استفاده نمی کنند، چند کاره می باشند. در شرایطی که دستگاه های چینی برای اهداف خاص طراحی و ساخت می شوند. از این رو امکان تولید چند محصول توسط آن ها میسر نیست.

مطلب پیشنهادی

پخش انواع دستگاه تولید نایلون زباله

پخش انواع دستگاه تولید نایلون زباله در این مجموعه به آسانی صورت می‌گیرد این محصول کاربردهای زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه آن هستند فروش دستگاه تولید نا

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام