خانه / دستگاه تزریق پلاستیک / قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن سبد میوه

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن سبد میوه

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک و نایلون ضخیم به چه پارامتر هایی وابسته است؟ برای تولید سبد میوه معمولا از ه دستگاه های تزریق پلاستیکی می توان بهره برد؟ آیا خرید دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن برای تولید سبد میوه توصیه می شود؟ سید میوه دارای چه انواعی است؟ به نظر شما با خرید یک دستگاه تزریق پلاستیک امکان تولید چند نوع سبد و یا محصول پلاستیکی دیگر برای ما فراهم می گردد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات پیشنهاد می کنم ما را با مطالعه ادامه این مقاله همراهی نمایید.

نحوه عملکرد دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه تزریق پلاستیک بطور کلی ماشین صنعتی بشمار می آید که از آن در تولید بسیاری از محصولات و اقلام پلاستیکی فشرده بهره برده می شود. طراحی دستگاه تزریق پلاستیک برای محصولات دارای ویژگی های ظاهری مختلف متفاوت می باشد. از این رو بازه محصولات تولیدی توسط آن بسیار گسترده است. از جمله مهم ترین محصولاتی که در ایران توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید می گردند می توان به انواع سبد میوه پلاستیکی اشاره نمود.

عملکرد دستگاه تزریق پلاستیک و نایلون طرح دار به این صورت است که مواد توسط قیف به سیلندر ماردون دستگاه انتقال پیدا کرده و پس از ذوب شدن توسط نازل به درون قالب نصب شده بر روی گیره تزریق می گردد. محصول پس از خنک شدن داخل قالب با حرکت صفحه متحرک دستگاه و باز شدن گیره به بیرون پرت می گردد.

دستگاه تزریق پلاستیک سبد میوه

سبد میوه در ابعاد و وزن های مختلفی بسته به نوع میوه هایی که در ایران تولید و به فروش می رسند توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید می گردد. اما معمولا برای تولید سبد میوه پلاستیکی بزرگ نظیر سبد ۱۸ و یا ۱۴ کیلویی برای محصولاتی نظیر سبد سیب یا پرتقال از دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن و یا دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن و یا محدوده بین این تناژ استفاده می گردد.

معمولا شرکت های وارد کننده دستگاه تزریق پلاستیک چینی و نایلون فریزر در ایران برای تولید سبد میوه دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن را پیشنهاد می نمایند. اما ما بعنوان سازنده این ماشین صنعتی طراحی خود را بگونه ای انجام داده ایم که برای تولید سبد های بزرگ و نایلون گلخانه مذکور دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن کفایت نماید. از این رو با توجه به اینکه قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن در مقایسه با دستگاه تزریق ۴۰۰ تن پایین تر است، این تدبیر باعث کاهش هزینه های اولیه راه اندازی خط تولید خواهد شد.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک

اگر از نظر ظرفیت تزریق و قدرت گیره و ویژگی های فنی این برسی به انجام برسد دستگاه را می توان از حدود ۱۰۰ تن و یا کمتر به بالا تقسیم بندی و قیمت گذاری نمود. اما برای دستگاه های دارای ویژگی ها و مشخصات فنی مشابه بایستی مقایسه از نظر کیفیت قطعات و کارایی و نیز میزان گارانتی و پشتیبانی فنی و یا همان خدمات پس از فروش انجام پذیرد.

از این رو قیمت دستگاه تزریق پلاستیک بسته به کشور و شرکت سازنده می تواند متفاوت باشد. زیرا کیفیت ساخت در کشور ها و نیز شرکت های مختلف تفاوت دارد.

مطلب پیشنهادی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی سعی می کند این دستگاه ها را با بالاترین کیفیت و بالاترین کارایی تولید کند و آن را با کمترین قیمت به کل بازار های فروش ارس

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام