خانه / دستگاه تزریق پلاستیک / فروش انواع دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم اروپایی

فروش انواع دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم اروپایی

آیا انواع دستگاه تزریق پلاستیک اروپایی در ایران به فروش می رسند؟ نظر شما در مورد خرید دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم آلمانی چیست؟ با کدام برند های معتبر دستگاه تزریق پلاستیک آشنا هستید؟

دستگاه تزریق پلاستیک در گذشته ساختار ساده تری از آنچیزی که امروز دیده می شود، داشته است. اگر سیر تکاملی دستگاه های تزریق پلاسیتک را بررسی کنیم، متوجه می شویم که شرکت های آلمانی و دیگر ماشین ساز های اروپایی نقش بسزایی در توسعه صنعت تزریق پلاستیک ایفا نموده اند. هر چند امروزه انواع دستگاه تزریق پلاستیک چینی نیز با کیفیت مناسب به فروش می رسند.

امروزه با توجه به گران قیمت بودن دستگاه های تزریق پلاستیک اروپایی و بویژه ماشین آلات تزریق ایتالیایی و آلمانی و برخی موارد موثر دیگر خرید دستگاه های تزریق پلاستیک اروپایی در ایران به ندرت اتفاق می افتد. اما فروش ماشین آلات دست دوم انجام می گیرد. در ادامه به معرفی انواع دستگاه تزریق پلاستیک اروپایی خواهیم پرداخت. برای آشنایی با انواع دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم مطالب مختلف این سایت را مطالعه کنید.

دستگاه تزریق پلاستیک آلمانی

شرکت های ماشین ساز آلمانی دستگاه های بسیار با کیفیتی می سازند. از جمله مزایایی که برای دستگاه تزریق پلاستیک آلمانی توسط کارشناسان ذکر شده اند می توان به ابعاد گیره بزرگتر از حد معمول دیگر دستگاه ها، سیستم هیدرولیک بسیار کارامد و طول عمر مفید بسیار بالا اشاره نمود. امروزه انواع دستگاه تزریق پلاستیک آلمانی در ایران بصورت دست دوم به فروش می رسند.

دستگاه تزریق پلاستیک ایتالیایی

تامسون را می توان معروف ترین برند دستگاه تزریق پلاستیک ایتالیایی در میان تزریق کار های قدیمی دانست. اما امروزه شرکت های ماشین ساز ایتالیایی نظیر میر توانسته اند نظر طیف وسیعی از تولید کنندگان محصولات پلاستیکی را در سراسر جهان جلب نمایند. در ادامه برخی از دستگاه های تزریق پلاستیک اروپایی معروف را معرفی خواهیم کرد.

دستگاه تزریق پلاستیک اروپایی

علاوه بر شرکت های ماشین ساز آلمانی و ایتالیایی، برند های معروف دیگری را نیز می توان برای دستگاه تزریق پلاستیک برشمرد که به سایر کشور های اروپایی تعلق دارند. کشور هایی مثل اتریش، دانمارک، سوئیس و حتی سوئد دستگاه های تزریق پلاستیک بسیار با کیفیتی می سازند. بسیاری از این ماشین آلات بصورت دست دوم توسط کارشناسان راد ماشین به فروش می رسند.

دستگاه تزریق پلاستیک کراس مافای

تقریبا می توان گفت معروف ترین دستگاه تزریق پلاستیک آلمانی کراس مافای می باشد. کراس مافای از تناژ گیره حدود ۱۰۰ تن به بالا در ایران بصورت دست دوم قابل خرید است. در ادامه تصاویر چند نمونه دستگاه تزریق پلاستیک کراس مافای را به نمایش می گذاریم.

دستگاه تزریق پلاستیک فروماتیک الکترا آلمانی

فروماتیک الکترا یکی دیگر از دستگاه های تزریق پلاستیک ساخت آلمان است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یک نمونه دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن فروماتیک الکترا که در ادامه تصویر آن قرار می گیرد شامل مشخصاتی زیر می باشد:

  • فاصله بین تایبار ها ۹۲۰*۹۲۰ میلی متر
  • قدرت گیره ۵۰۰ کیلو نیوتن
  • فشار تزریق ۱۵۹۳ بار
  • و …

دستگاه تزریق پلاستیک بتن فیلد

بتن فیلد دیگر دستگاه تزریق پلاستیک معروف آلمانی است که از تناژ گیره حدود ۴۰ تن به بالا ساخت می گردد. این دستگاه تیز معمولا در ایران بصورت دست دوم مورد خرید و فروش قرار می گیرد. تصویر یک دستگاه تزریق پلاستیک بتن فیلد دست دوم را در زیر همین پاراگراف قرار داده ایم.

سایر انواع دستگاه تزریق پلاستیک اروپایی

برند هایی نظیر انگل اتریش، نتستال سوئیس، اربورگ دانمارک و … از جمله دستگاه های تزریق پلاستیک معروف اروپایی هستند که خرید آن ها بصورت دست دوم در ایران امکان پذیر می باشد. چند نمونه تصویر از این دستگاه ها را نیز در ادامه تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی سعی می کند این دستگاه ها را با بالاترین کیفیت و بالاترین کارایی تولید کند و آن را با کمترین قیمت به کل بازار های فروش ارس

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام