خانه / دستگاه تزریق پلاستیک / فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی

فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی

آیا از دلائل خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی در ایران مطلع هستید؟ با وجود شرکت های وارد کننده دستگاه نو چینی نظیر پولاد و ارس ماشین چرا ماشین آلات تزریق دست دوم خرید می گردند؟ در هنگام خرید دستگاه کارکرده باید به چه نکاتی توجه نمود؟ آیا لیست قیمت دستگاه های تزریق پلاستیک چینی رادماشین را دیده اید؟

امروزه انواع دستگاه تزریق پلاستیک چینی از محبوبیت خاصی در ایران برخوردا هستند. با وجود اینکه بسیاری از ماشین آلات تزریق چینی نظیر دستگاه تزریق پلاستیک هایتین ارس، دستگاه تزریق پلاستیک nbm، دستگاه تزریق پلاستیک پولاد و … در ایران بصورت اقساطی فروش می گردند، نمونه های دست دوم این دستگاه ها از آمار خرید و فروش بالایی برخوردار هستند.

اصلی ترین دلائلی که می توان برای خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم بیان کنیم عبارت اند از: عدم وجود نقدینگی کافی در صنعت و همچنین عدم توانایی در بازپرداخت رقم های نسبتا بالای اقساط ماشین آلات تو، ارزان قیمت بودن دستگاه های تزریق دست دوم و مواردی از این قبیل.

لیست قیمت دستگاه تزریق پلاستیک

با توجه به اینکه  فروش انواع دستگاه تزریق پلاستیک چینی در ایران توسط چندین شرکت صورت می پذیرد، قیمت شرکت های مختلف متفاوت است. لیست قیمت دستگاه های تزریق پلاستیک چینی راد ماشین که با برند هایونگ در ایران به فروش می رسند و ماشین آلات تزریق پلاستیک ساخت ایران راد ماشین را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که ماشین آلات چینی مندرج در این لیست موجود بوده و آماده تحویل هستند.

ردیف مشخصات عمومی قیمت (میلیون تومان)
۱ دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۲ دستگاه تزریق پلاستیک ۱۳۰ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۳ دستگاه تزریق پلاستیک ۱۵۸ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۴ دستگاه تزریق پلاستیک ۱۷۸ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۵ دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۶ دستگاه تزریق پلاستیک ۲۶۸ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۷ دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۸ دستگاه تزریق پلاستیک ۳۸۸ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید
۹ دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن سروموتور قیمت را در تماس تلفنی جویا شوید

خرید دستگاه تزریق پلاستیک کارکرده

اما برای خرید دستگاه تزریق پلاستیک کارکرده می بایست چه نکاتی مورد توجه قرار گیرند؟ همانگونه که می دانید ۴ واحد اصلی دستگاه تزریق پلاستیک عبارت اند از: واحد تزریق، واحد گیره، واحد کنترل و واحد هیدرولیک.

جهت تجربه یک خرید خوب، توصیه می کنیم سلامت دستگاه تزریق پلاستیک کارکرده از طریق واحد های مذکور بررسی گردد. بطور کلی دستگاه هایی که سال ساخت آن ها نزدیکتر به سال جاری باشد نسبت به ماشین آلات تزریق قدیمی سالم تر می باشند. یکی دیگر از نکات مهم توجه به برند دستگاه است. برند هایی نظیر هایتین، پولاد، nbm، هایتا سینگر، اطلس هایدا از جمله با کیفیت ترین ماشین آلات تزریق پلاستیک هستند.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم پولاد

راد ماشین علاوه بر فروش انواع دستگاه تزریق پلاستیک چینی نو با شرایط مناسب، در زمینه خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم نیز فعالیت می کند. از این رو کارشناسان ما سلامت تمامی دستگاه های تزریق پلاستیک کارکرده ای که به ما معرفی می شوند را بررسی نموده و دستگاه را قیمت گذاری می کنند.

پولاد یکی از شرکت های ماشین ساز ایرانی است که امروزه دستگاه تزریق پلاستیک چینی بورچ را در ایران به فروش می رساند. اما این شرکت در گذشته دستگاه تزریق پلاستیک در انواع تناز گیره و ظرفیت های واحد تزریق مختلف می ساخت. می توان گفت که یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی محصولات ساخت شرکت پولاد هستند. از این رو نمونه های دست دوم دستگاه تزریق پلاستیک پولاد امروزه مشتریان قابل توجهی دارند.

دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم پولاد توسط راد ماشین در انواع تناژ گیره ۱۱۰، ۱۲۵، ۲۵۰ تن و بالاتر خرید و فروش می گردد. جهت خرید و فروش ماشین آلات دست دوم می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم nbm

nbm یکی دیگر از برند های معروف برای دستگاه تزریق پلاستیک چینی در ایران بشمار می آید. نمونه های دست دوم دستگاه تزریق پلاستیک nbm در تناژ گیره متنوع در ایران خرید و فروش می گردند. جهت خرید با قیمت مناسب و یا فروش دستگاه دست دوم خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم ایرانی

انواع دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم ایرانی در مقایسه با ماشین آلات کارکرده چینی از قیمت فروش پایین تری برخوردار می باشند. البته کیفیت ماشین الات ایرانی نظیر پارسیان مناسب است. دستگاه تزریق پلاستیک پارسیان یکی از بهترین ماشین آلات ایرانی است که بصورت دست دوم نیز توسط این محموعه خرید و فروش می گردد. دستگاه تزریق پلاستیک ۱۸۰ تن پارسیان در لیست ماشین آلات تزریق دست دوم راد ماشین قرار دارد.

دستگاه تزریق پلاستیک سبد میوه دست دوم

یکی از موارد استفاده دستگاه تزریق پلاستیک که در ایران بسیار شایع می باشد، تولید انواع سبد میوه است. از این رو دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم برای تولید سبد میوه در سایز های مختلف نیز خرید می گردد. بزرگترین سبد های میوه دارای حجم ۱۸ و ۲۰ کیلو گرم می باشند. برای تولید این سبد ها دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن نیاز است.

لیست قیمت دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم

در ادامه لیستی از دستگاه های تزریق پلاستیک دست دوم موجود همراه با قیمت فروش قرار داده ایم. لازم به ذکر است که این جدول همواره دچار تغییر می گردد. بنابراین به آن دسته از دوستانی که در پی خرید دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم دلخواه هستند، پیشنهاد می کنم روزانه این مقاله را بررسی نمایند. در حال حاضر دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم مناسب و مورد تایید راد ماشین در بازار ایران وجود ندارد. از این رو لیست قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک نو چینی که به تازگی آن ها را وارد نموده ایم را در بالا قرار داده ایم.

خرید دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم

راد ماشین نیازمند خرید تعدادی دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی طبق سفارش مشتریان خود می باشد. از این رو اگر شما فروشنده دستگاه های تزریق پلاستیک دست دوم هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دستگاه تزریق پلاستیک اصفهان

امروزه شرکت های وارد کننده دستگاه تزریق پلاستیک چینی اصفهان را بعنوان بازار خوبی برای فروش انواع ماشین آلات تزریق پلاستیک می شناسند. زیرا بسیاری از تولید کنندگان محصولات پلاستیکی در این شهر هستند. تعداد زیادی از دستگاه های معرفی شده در لیست بالا بعنوان دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم در اصفهان هستند. از این رو مشتریان برای بازدید و مشاهده نحوه کار دستگاه های تزریق پلاستیک مذکور به انبار ما در اصفهان مراجعه کنند.

دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم اصفهان

خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم در برخی از شهر های ایران نسبت به سایر نقاط کشور رونق بیشتری دارد. از آنجایی که اصفهان یکی از شهر های بزرگ و صنعتی ایران بشمار می آید که تولید انواع محصولات پلاستیکی در آن انجام می پذیرد، خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم در اصفهان توسط شرکت های تولید کننده و اشخاص حقیقی با ظرفیت های تزریق و تناژ گیره مختلفی صورت می پذیرد. همانگونه که بالاتر بیان کردیم، راد ماشین با درک این موضوع و برای تسهیل شرایط بازدید و خرید، تعدادی دستگاه تزریق پلاستیک چینی بسیار کم کار را در انباری در شهر اصفهان قرار داده است.

همچنین راد ماشین آماده همکاری جهت خرید و فروش انواع دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم در اصفهان می باشد. قیمت دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم در اصفهان همانند دیگر شهر های ایران بصورت توافقی تعیین می گردد. از آنجایی که دستگاه در محل فروشنده تحویل مشتری می گردد، می بایست در هنگام نهایی کردن قرارداد تست سلامت دستگاه صورت بذیرد. بدبهی است که فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم معمولا بصورت نقدی صورت می پذیرد. از این رو در صورت تمایل مشتری برای خرید اقساطی درصدی به قیمت دستگاه افزوده می شود.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم شیراز

علاوه بر اصفهان می توان شیراز را نیز بعنوان یکی از شهر هایی که خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم در آن رونق قابل ملاحظه ای دارد، نام برد. یکی از کاربرد های دستگاه تزریق پلاستیک در شیراز تولید سبد ۲۵ کیلو گرمی است. زیرا شیراز و شهر های اطراف آن قطب تولید گوجه فرنگی بوده و مصرف سبد ۲۵ کیلو گرمی برای انتقال و فروش گوجه فرنگی بسیار بالا است.

دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی

همانگونه که بیان شد دستگاه های تزریق پلاستیک دست دوم چینی همانند ماشین آلات چینی نو از طرفداران قابل توجهی برخوردار هستند. بطور کلی مشتری ها ترجیح می دهند دستگاه دست دوم چینی خریداری نمایند تا ماشین آلات کارکرده ایرانی. در ادامه به معرفی برخی از برند های معتبر دستگاه تزریق پلاستیک چینی می پردازیم.

دستگاه تزریق پلاستیک اطلس هایدا

هایدا برند چینی دستگاه تزریق پلاستیک اطلس ماشین می باشد. شرکت اطلس ماشین که در گذشته سازنده دستگاه تزریق پلاستیک بود، دستگاه تزریق پلاستیک هایدا را در ایران بصورت بصورت انحصاری به فروش می رساند. از نظر کیفی این دستگاه در سطح قابل قبولی می باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک هایتای سینگر

یکی دیگر از دستگاه های تزریق پلاستیک چینی که در ایران به فروش می رسند، دستگاه تزریق پلاستیک هایتا سینگر است. هایتای سینگر توسط شرکت خورشید دریای شرق در بازار ایران معرفی و فروش می گردد.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک هایتین ارس

ارس ماشین همانند ماشین ساز هایی نظیر ظهراب، پولاد و اصلانیان ماهر از جمله قدیمی ترین شرکت های سازنده دستگاه تزریق پلاستیک در ایران بشمار می آید. اما این روز ها ارس ماشین به واردات دستگاه تزریق پلاستیک از کشور چین می پردازد. دستگاه تزریق پلاستیک هایتین ماشین چینی می باشد که ارس ماشین در ایران به فروش می رساند.

دستگاه تزریق پلاستیک پولاد

همانگونه که بیان شد، شرکت پولاد در گذشته از جمله سازنده های دستگاه تزریق پلاستیک بشمار می آمد. امروزه پولاد نیز همانند دیگر رقبای سنتی خود به واردات دستگاه تزریق پلاستیک چینی می پردازد. بورچ نام برند چینی است که شرکت پولاد به ایران وارد نموده و به فروش می رساند. راد ماشین علاوه بر ساخت و واردات دستگاه های تزریق پلاستیک در زمینه خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک پولاد بصورت دست دوم فعالیت می نماید.

دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان ماهر

گروه صنعتی چن شانگ در چین و تایوان یکی از پیش قراولان در زمینه طراحی و ساخت دستگاه تزریق پلاستیک می باشد. از طرفی انواع دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان نیز در ایران سابقه فعالیت و تولید قابل احترامی دارد. همکاری این دو شرکت سبب شده است که ماشین آلات تزریق پلاستیک بسیار با کیفیتی در بازار ایران با نام تجاری اصلانیان ماهر به فروش برسند.

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن

یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات تزریق پلاستیک، دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن می باشد. دستگاه مذکور با توجه به ظرفیت تزریق در حدود ۴۰۰ گرمی و همچنین فاصله بین تایبار های در حدود ۶۲ سانتی متری که دارد، برای تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی از جمله سبد میوه کوچک مناسب است. امروزه دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن  بصورت دست دوم نیز خرید و فروش می گردد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن و یا ماشین ۳۰۰ تن با توجه به اینکه در ایران به منظور تولید سبد میوه نیز استفاده می گردد، سالانه از میزان فروش بالایی برخوردار است. این دستگاه حدود ۱۰۰۰ گرم ظرفیت تزریق دارد. این امر موجب شده است که از آن در تولید قطعات پلاستیکی متوسط بهره گرفته شود.

دستگاه تزریق پلاستیک ۱۵۰ گرم

دستگاه تزریق پلاستیک ۱۰۰ تن و یا دستگاه تزریق پلاستیک ۱۲۰ تن چینی با توجه به ظرفیت تزریقی که دارند به دستگاه تزریق پلاستیک ۱۵۰ گرمی معروف هستند. این در حالی است که دستگاه ۱۰۰ تن ایرانی راد ماشین ۲۵۰ گرم ظرفیت تزریق دارد. کاربرد دستگاه تزریق پلاستیک ۱۵۰ گرمی در خط تولید انواع محصولات پلاستکی کوچک و کم وزن می باشد. از جمله تولیدات این دستگاه می توان به ظروف پلاستیکی کوچک آشپز خانه نظر ست ادویه جات اشاره نمود.

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ گرمی

اگر بخواهید دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ گرمی چینی خریداری کنید می بایست به این نکته توجه نمایید که حداقل قدرت گیره دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ گرمی چینی می بایست ۱۶۰ تن باشد. ببعبارت دیگر دستگاه تزریق پلاستیک ۱۶۰ تن چینی همان دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ گرمی خواهد بود. اما دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی راد ماشین با تناژ گیره ۱۰۰ تن ظرفیت تزریق بالغ بر ۲۵۰ گرم دارد. از این رو دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ گرمی راد ماشین هزینه ساخت کمتری دشته و از قیمت فروش بسیار مناسب تری برخوردار خواهد بود.

 

مطلب پیشنهادی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی

شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی سعی می کند این دستگاه ها را با بالاترین کیفیت و بالاترین کارایی تولید کند و آن را با کمترین قیمت به کل بازار های فروش ارس

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام