خانه / دستگاه نایلون / دستگاه تولید سلفون / خرید فروش دستگاه تولید رول سلفون چینی

خرید فروش دستگاه تولید رول سلفون چینی

به نظر شما آیا خرید دستگاه تولید رول نایلون سلفون سود ده می باشد؟ تفاوت قیمت دستگاه های تولید سلفون ایرانی و چینی چگونه است؟ موارد مصرف سلفون کدامند؟ مرکز خرید فروش دستگاه تولید رول سلفون چینی کجا است؟

سلفون یکی از فیلم های کاربردی فراوری شده بوسیله دستگاه های صنعت پلیمر می باشد. امروزه صنعت بسته بندی مواد غذایی و انواع مواد گرانولی و پودری با سلفون رابطه ای عجین شده دارد. البته سلفون بغیر صنعت بسته بندی مواد غذایی و یا گرانول و پودر های مختلف، در بسته بندی بسیاری از مواد دیگر نظیر پیراهن نیز کاربرد دارد. کاور هایی که برای قراردادن کاغذ تولید می شوند از جنس سلفون می باشند.

 رول سلفون در عرض هایی نظیر ۴۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر تولید می گردد. دستگاه تولید رول سلفون در ایران توسط شرکت های مختلفی به فروش می رسد. برخی از این شرکت ها سازنده دستگاه هستند و برخی دیگر وارد کننده دستگاه چینی می باشند. حال به نظر شما دستگاه تولید سلفون ایرانی بهتر است خرید شود یا دستگاه تولید سلفون چینی؟

دستگاه تولید سلفون چینی

با وجود اینکه صنعت ساخت دستگاه و ماشین آلات تولید فیفم هایی نظیر نایلون و سلفون در ایران قدمت زیادی دارد و اینکه تجربه و دانش فنی ماشین ساز های ایرانی برای ساخت دستگاه های با کیفیت کافی است، امروزه شرکت هایی انواع دستگاه تولید رول نایلون و دستگاه تولید سلفون چینی را وارد ایران نموده و به فروش می رسانند.

بطور کلی دستگاه های تولید نایلون و سلفون ایرانی از نظر کیفی در سطح قابل قبولی بوده و از نظر قیمت فروش نیز مناسب تر از ماشین آلات چینی هستند. از جمله مزایای خرید دستگاه تولید سلفون ایرانی می توان به گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش بیش از ۱۰ سال اشاره نمود.

جهت خرید فروش دستگاه تولید رول سلفون چینی میتوانید با کارشناسان ما در رادماشین در ارتباط باشید . جهت مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام