خانه / خط تولید کیسه زباله / دستگاه دوخت پرفراژ نایلون خط تولید کیسه زباله

دستگاه دوخت پرفراژ نایلون خط تولید کیسه زباله

به نظر شما خط تولید کیسه زباله و نایلون فریزر می تواند شامل چه دستگاه هایی باشد؟ دستگاه های دوخت و پرفراژ نایلون در چه انواعی ساخت می گردند؟

نایلون زباله و نایلون گلخانه در سایز های مختلفی تولید می گردد. کیسه زباله علاوه بر منازل در بیمارستان ها و بسیاری از مراکز درمانی و … که تولید زباله می کنند، مورد مصرف قرار می گیرد. مواد اولیه کاربردی در تولید کیسه زباله ضمن تولید در ایران بسیار ارزان قیمت می باشد. برای آشنایی با موارد مالی خط تولید کیسه زباله پیشنهاد می کنم مقاله محاسبه سود دستگاه خط تولید نایلون و نایلکس را مطالعه کنید. اما خط تولید نایلون زباله شامل چه دستگاه هایی است؟ در ادامه ماشین آلات این خط تولید را معرفی خواهیم نمود.

دستگاه تولید نایلون زباله

دستگاه تولید رول نایلون همانند سایر انواع خط تولید نایلون و نایلکس در این خط تولید نیز کاربرد دارد. این دستگاه به منظور تولید طاقه نایلون رول شده از مواد درجه یک، آسیاب شده و یا درجه چندم بکار می رود. نایلون زباله نیز معمولا با دستگاه تولید نایلون عرض ۸۰ و یا ۱۰۰ سانتی متر تولید می گردد. البته تولید برخی از نایلون های زباله خیلی بزرگ نیازمند خرید دستگاه نایلون عرض ۱۲۰ می باشد. تفاوت اصلی دستگاه تولید نایلون زباله با دستگاه تولید تایلون و نایلکس در قالب است. البته سیلندر ماردون این دستگاه باید قابلیت اکسترود مواد درجه چندم را داشته باشد.



دستگاه دوخت کیسه زباله

همانگونه که در معرفی سایر خطوط تولید صنعتی نایلون و نایلون مالچ بیان نمودیم، دستگاه دوخت نایلون ساخت راد ماشین می تواند در خط تولید انواع نایلون فریزر، زباله و دسته دار کاربرد داشته باشد. این دستگاه در عرض های ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر ساخت می گردد. معمولا برای تولید کیسه های زباله خانگی در کنار دستگاه تولید رول نایلون یک دستگاه دوخت نایلکس دو بطقه عرض ۸۰ استفاده می گردد.

دستگاه پرفراژ کیسه زباله

دستگاه پرفراژ نایلون عامل اصلی در تولید کیسه زباله رولی می باشد. همانگونه که در معرفی خط تولید کیسه فریزر بیان شده است، دستگاه دوخت و پرفراژ نایلون توسط راد ماشین در انواع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی و ساخت شده است.

دستگاه پرفراژ نیمه اتوماتیک و اتوماتیک راد ماشین سه کاره بوده و علاوه بر خط تولید نایلون زباله، از آن در خط تولید کیسه فریزر و خط تولید سفره یکبار مصرف نیز استفاده می گردد.



دستگاه کمپرسور باد

وجود کمپرسور باد در خط تولید کیسه زباله نیز همانند سایر انواع نایلون و نایلکس ظرورت دارد. زیرا دستگاه تولید نایلون برای عملکرد صحیح به کمپرسور باد نیاز دارد. کمپرسور هوا شامل انواع مختلفی است. از این رو در تعیین کمپرسور باد مورد نیاز این خط تولید می بایست به دستگاه تولید نایلون و مشخصات آن رجوع نمود. کمپرسور باد مناسب برای این خط تولید کمپرسور ۱۵۰ لیتری است.

دستگاه آسیاب نایلون

این دستگاه که نام های دیگری نظیر دستگاه کندر نایلون، دستگاه کندر پلاستیک، دستگاه کندر ساز، دستگاه آسیاب پلاستیک و … دارد، به منظور آسیاب و خرد کردن انواع ضایعات پلاستیک و نایلون میکرونی بکار می رود. معمولا برای اجتناب از فروش اندک ضایعاتی که خط تولید نایلون و نایلکس دارد، از دستگاه آسیاب به منظور خرد نمودن و بازگرداندن ضایعات به دستگاه تولید نایلون استفاده می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

 
کانال تلگرام